Zákaznická podpora -  HelpDesk

Vaší náplní práce bude:

  • Příjem, kontrola a distribuce požadavků od zákazníků v oblasti Informačních technologií
  • Řešení a kontrola průběhu řešení vybraných požadavků dle stanovených postupů
  • Telefonická komunikace se zákazníky
  • Práce na počítači

Co byste měl/a znát, mít a umět:

  • SŠ vzdělání - zaměření na informační technologie výhodou
  • Aktivní znalost anglického jazyka na úrovni písemné i ústní (telefonické) komunikace
  • Smysl pro pořádek, pečlivost
  • Dobrou mechanickou paměť
  • Příjemné vystupování
  • Schopnost pracovat v týmu
  • Znalost MS Office

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci s možností seberealizace
  • Program adaptačního zapracování nových zaměstnanců
  • Zázemí stabilní firmy s pracovištěm v Jablonci nad Nisou
  • 5 týdnů dovolené, rozsáhlý systém zaměstnaneckých výhod pro Vás i Vaši rodinu
  • Práce je vhodná i pro absolventy

Zaujala Vás nabídka? Pošlete nám CV a motivační dopis v českém jazyce na: kariera@pregis.cz