Výdejna – evidence skladových zásob

Potřebujete rychle půjčovat, přijímat, vydávat nářadí, ochranné pomůcky a režijní materiál v prostředí ERP SAP? Naše specializované řešení Výdejna – evidence skladových zásob Vám pomůže.

Výdejna slouží k rychlému provedení neplánovaných výdejů a opětovných příjmů uskladněného materiálu v prostředí SAP.

Umožňuje sledovat

  • Stav
  • Pohyb (vypůjčení, navrácení, přemístění)
  • Průběžnou spotřebu jednotlivých evidovaných položek

Aplikace není vázána na konkrétní typ organizace. Může tak být přizpůsobena Vašim konkrétním požadavkům. Tvořena byla na základě poptávky pracovníků výdejen nářadí. Potenciál jejího využití však pokrývá i provozování jiných nefinančních výpůjček v rámci firmy, například Knihovna.

Řešení je možné rozšířit o finanční výpůjčky, například výdejů CD/DVD/VHS, závodního stravování, výpůjček aut, strojů, aj.

Jednotlivé druhy materiálu mohou být zařazeny do klasifikačních tříd a doplněny o atributy, dle kterých lze následně velmi efektivně vyhledávat. Je možné připojit obrázky z DMS SAP. Standardní nabízenou funkcionalitou jsou cizojazyčné mutace.

Funkčnost a přínosy řešení

Toto řešení Vám zabezpečí pořádek a přehlednost v evidenci skladovaných položek. Zefektivníte tak proces výdeje a evidence a zrychlíte běžné operace. Díky okamžitému přehledu o stavu pohybu a průběžné spotřebě prostředků můžete zabránit i jejich nechtěnému plýtvání.

S naší Výdejnou navíc získáte nástroj, který mimo jiné umožní poškozené či z nedbalosti ztracené položky vymáhat po zodpovědných pracovnících/osobách.

Vlastnosti

  • Okamžité zobrazení aktuálního stavu zásob vč. jejich umístění ve skladu
  • Přehledy vypůjčeného materiálu, historie výpůjček
  • Dlouhodobé / krátkodobé výpůjčky s termínem pro vrácení
  • Karty pracovníků s přehledem stavu jejich výpůjček
  • Evidence likvidace (šrotace) materiálu při vrácení do Výdejny
  • Možnost odeslání konkrétního druhu zboží do opravy (modul QM)
  • Vydání materiálu do spotřeby na nákladové středisko nebo na zakázku (CO / PP) i s účetními doklady
  • Správa pracovníků oprávněných čerpat z Výdejny
  • Tiskové sestavy – stav skladu, přehled výpůjček, karta pracovníka (přehledy jsou uživatelsky modifikovatelné ALV)
  • Doplnění záznamu o obrázek konkrétního skladového materiálu (propojení s DMS SAP)

Pro ještě variabilnější využívání našeho řešení nabízíme také možnost rozšíření aplikace o čtečku čárových kódů, díky které získáte potřebnou mobilitu v celém prostoru skladu. Ta je docenitelná zejména ve chvílích nezbytné fyzické přítomnosti kompetentní osoby přímo ve skladu.

    Kontaktujte nás!

    Vyplňte všechny potřebné údaje a my se Vám ozveme co nejdříve zpět.