Asistentka (asistent) ředitele společnosti

Děkujeme za Váš zájem, ale tato pozice je již obsazena. Navštivte, prosím, naši aktuální nabídku volných pracovních míst.   


Co bude náplní Vaší práce:

  • Vedení a organizace kanceláře GŘ (administrativa, obchodní korespondence, pracovní jednání, služební cesty...)
  • Organizace pracovních porad, příprava podkladů a zpracování zápisů
  • Spolupráce na aktualizaci intranetových stránek společnosti
  • Spolupráce v oblastech vzdělávání, obchodu a marketingu
  • Organizace a realizace vydávání firemního časopisu
  • Operativní překlady z/do anglického jazyka
  • Tvorba firemních dokumentů

Co očekáváme a požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Výborná znalost MS office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Bezchybný písemný projev v ČJ
  • Komunikativní znalost AJ včetně písemného projevu
  • Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
  • Kreativitu, nápaditost a smysl pro pořádek
  • Profesionální a reprezentativní vystupování, pečlivost, samostatnost, loajalitu
  • Ochotu učit se novým věcem a nebát se moderních technologií

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci na HPP ve stabilní společnosti s pracovištěm v Jablonci nad Nisou
  • Příjemné a kultivované pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené, rozsáhlý systém zaměstnaneckých výhod pro Vás i Vaši rodinu
  • Pružnou pracovní dobu
  • Nástup možný ihned

Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám CV a motivační dopis v českém jazyce na: kariera@pregis.cz