Quality Assurance
Implementujete nový informační systém? Nejste si jisti, zda projekt směřuje správným směrem k cíli? Obáváte se, zda jste se současnou znalostí nového informačního systému a implementačních postupů schopni definovat všechna rizika projektu? V tom případě využijte služby Quality Assurance.
Cílem Quality Assurance je dohlédnout a zajistit, že výstupy z jednotlivých procesních částí budou mít odpovídající kvalitu, která byla určena na počátku změny. Formální kontroly postupu projektu, identifikace rizik a kvalifikovaná podpora a oponentura na straně zákazníka – to jsou největší přidané hodnoty role Quality Assurance.
Příkladem typických činností QA mohou být:
- Kontrola průběhu projektu v souladu s použitou metodikou řízení
- Nastudování, připomínkování a návrhy na doplnění vzniklé projektové dokumentace
- Aktivní účast na klíčových jednáních týmů (implementační workshopy, htp, apod.)
- Účast při přípravě integračních scénářů a testů
- Spolupráce při vyhodnocení integračních testů
- Audit produktivního nasazení nového informačního systému
- Odborné konzultace s členy týmu zákazníka nad funkcionalitou nového informačního systému implementovanou dodavatelem
- Doporučení dalších funkcionalit nového informačního systému vhodných pro pokrytí požadavků zákazníka
Využitím služby Quality Assurance efektivně eliminujete rizika implementace a získáte vyšší přidanou hodnotu nového informačního systému.