Zpracování agendy řízených skladů

Společnost PREGIS, a.s. nabízí specializované řešení v SAP ERP pro zjednodušení procesu vedení agendy a inventury řízeného skladu (WM – Warehouse Management) pomocí čárových kódů a jejich čtení pomocí mobilních terminálů ZEBRA.

Rozvojové řešení v SAP ERP od společnosti PREGIS, a.s. využívá oproti standardnímu řešení agendy řízeného skladu technologii čárových kódů, která umožňuje významně uspořit čas a zpřesnit průběh a výsledky rutinních činností v provozu řízeného skladu díky eliminaci manuálního zápisu dat.

Dodávané řešení je efektivním nástrojem pro vedení provozu řízeného skladu pomocí mobilních terminálů a čárových kódů, případně s možností doplnění řešení podle Vašich vlastních potřeb.

Naše specializované řešení využívá

  • SAP ERP
  • WiFi infrastrukturu
  • Čtečky čárových kódů
  • Tiskárny etiket s čárovými kódy

Zajistíme Vám veškeré nákupy hmotného vybavení nebo v případě Vašeho zájmu zapůjčíme na bázi SLA (Service Level Agreement).

Ke standardním činnostem prováděným v této agendě patří

  • Kontrola obsahové a množstevní kompletnosti dodávky zboží před jeho vstupem do řízeného skladu
  • Zaskladnění zboží do řízeného skladu dle podkladů – skladových příkazů vygenerovaných systémem WM
  • Zaskladnění zboží do řízeného skladu dle rozhodnutí obsluhy o místě zaskladnění do řízeného skladu a následné vygenerování podkladů – skladových příkazů
  • Přeskladnění zboží v rámci řízeného skladu
  • Vyskladnění zboží z řízeného skladu dle vzniklých potřeb (zejména výrobních zakázek, expedičních dokladů, výdeje či přeskladnění interní)
  • Kontrola obsahové a množstevní kompletnosti nakládky zboží po jeho vyvezení z řízeného skladu před jeho výstupem z firmy
  • Provádění inventury v řízeném skladu pomocí sběru dat mobilním terminálem a automatický přenos dat inventury do SAP ERP

Přínosy

  • Efektivní provádění standardních činností vedení řízeného skladu, zvýšení průchodnosti skladu
  • Zvýšení využitelnosti skladové kapacity, zajištění zpětné sledovanosti
  • Zpřesnění výsledků a obrazu řízeného skladu v informačním systému
  • Řešení nezasahuje do nastavení systému, který definuje funkčnost procesů v jednotlivých modulech
  • Aplikace na terminálu rozšiřuje, zefektivňuje a uživatelsky zpříjemňuje práci v SAP ERP
  • Automatické vytvoření protokolů o fyzické a účetní inventuře-podklady pro vyrovnání inventurních rozdílů
  • Možnost monitorování stavu inventury v průběhu procesu
  • Možnost rozšíření standardizovaného SAP řešení dle individuálních požadavků zákazníka, plynoucí z jeho oborového zaměření a velikosti


    Kontaktujte nás!

    Vyplňte všechny potřebné údaje a my se Vám ozveme co nejdříve zpět.