Zpracování agendy řízených skladů
Společnost PREGIS, a.s. nabízí specializované řešení v SAP ERP pro zjednodušení procesu vedení agendy a inventury řízeného skladu (WM – Warehouse Management) pomocí čárových kódů a jejich čtení pomocí mobilních terminálů ZEBRA.
Rozvojové řešení v SAP ERP od společnosti PREGIS, a.s. využívá oproti standardnímu řešení agendy řízeného skladu technologii čárových kódů, která umožňuje významně uspořit čas a zpřesnit průběh a výsledky rutinních činností v provozu řízeného skladu díky eliminaci manuálního zápisu dat.
Dodávané řešení je efektivním nástrojem pro vedení provozu řízeného skladu pomocí mobilních terminálů a čárových kódů, případně s možností doplnění řešení podle Vašich vlastních potřeb.
Naše specializované řešení využívá
- SAP ERP
- WiFi infrastrukturu
- Čtečky čárových kódů
- Tiskárny etiket s čárovými kódy
Zajistíme Vám veškeré nákupy hmotného vybavení nebo v případě Vašeho zájmu zapůjčíme na bázi SLA (Service Level Agreement).
Ke standardním činnostem prováděným v této agendě patří
- Kontrola obsahové a množstevní kompletnosti dodávky zboží před jeho vstupem do řízeného skladu
- Zaskladnění zboží do řízeného skladu dle podkladů – skladových příkazů vygenerovaných systémem WM
- Zaskladnění zboží do řízeného skladu dle rozhodnutí obsluhy o místě zaskladnění do řízeného skladu a následné vygenerování podkladů – skladových příkazů
- Přeskladnění zboží v rámci řízeného skladu
- Vyskladnění zboží z řízeného skladu dle vzniklých potřeb (zejména výrobních zakázek, expedičních dokladů, výdeje či přeskladnění interní)
- Kontrola obsahové a množstevní kompletnosti nakládky zboží po jeho vyvezení z řízeného skladu před jeho výstupem z firmy
- Provádění inventury v řízeném skladu pomocí sběru dat mobilním terminálem a automatický přenos dat inventury do SAP ERP
Přínosy
- Efektivní provádění standardních činností vedení řízeného skladu, zvýšení průchodnosti skladu
- Zvýšení využitelnosti skladové kapacity, zajištění zpětné sledovanosti
- Zpřesnění výsledků a obrazu řízeného skladu v informačním systému
- Řešení nezasahuje do nastavení systému, který definuje funkčnost procesů v jednotlivých modulech
- Aplikace na terminálu rozšiřuje, zefektivňuje a uživatelsky zpříjemňuje práci v SAP ERP
- Automatické vytvoření protokolů o fyzické a účetní inventuře-podklady pro vyrovnání inventurních rozdílů
- Možnost monitorování stavu inventury v průběhu procesu
- Možnost rozšíření standardizovaného SAP řešení dle individuálních požadavků zákazníka, plynoucí z jeho oborového zaměření a velikosti