Komplexní péče o IT infrastrukturu
Zajišťujeme péči o celé IT prostředí zákazníka na základě jeho skutečných potřeb.
Svěřte provoz Vašeho IT do rukou kvalitního partnera a soustřeďte se plně na Váš předmět podnikání.
Jsme ICT společnost s 30-letými zkušenostmi s implementací a provozem IT a komunikační infrastruktury ve společnostech o různé velikosti. Naše služby obsahují implementaci a provoz serverových řešení nezávisle na jejich umístění u zákazníka nebo v cloudu, implementaci WAN/LAN/WiFi sítí, koncových zařízení, SW aplikací a dalších oblastí. Základní myšlenkou je řešení dle potřeb zákazníka s ohledem na optimalizaci celkových nákladů na vlastnictví IT infrastruktury.
Komu jsou naše služby určeny
- Jste dynamicky se rozvíjející společnost a potřebujete rozšířit IT podporu?
- Limituje Vás současný stav Vaší IT infrastruktury ve Vašem oboru podnikání?
- Máte pocit, že nedostáváte odpovídající IT služby?
- Nejste si jistí, zda stav Vaší IT infrastruktury splňuje moderní požadavky na provoz (např. bezpečnost, licencování SW)?
- Máte IT oddělení, které nedisponuje odborností ze všech oblastí potřebných pro provoz Vašeho IT?
Používáme několik různých modelů péče o informační systémy, technologie, koncová zařízení (PC, tiskárny) a aplikace našich zákazníků dle jejich potřeb. Na jednom pólu je drobná podpora zákazníků při různých problémech s jejich IT, na druhém plný outsourcing, kdy veškerý HW, SW i IT personál přebírá PREGIS a zákazníkům je poskytuje formou služeb. Mezi oběma póly je mnoho různých variant upravených na míru konkrétnímu požadavku. V režimu plného outsourcingu pečujeme o zákazníky velikosti od jednotek do cca tisíce uživatelů. V režimu podpory provozu IT pečujeme typicky o zákazníky o velikosti několika desítek uživatelů.
Výhody podpory od společnosti PREGIS
- Tým špičkových specialistů pro všechny uvedené oblasti
- Regionální pobočky Jablonec nad Nisou, Liberec, Kamenický Šenov
- K dispozici PREGIS HelpDesk 24×7, komunikace v češtině a angličtině
- Možnost podpory v režimu 24×7
- Profesionalita a odpovědnost
Jednotlivé fáze projektu (možné realizovat i samostatně):
- Analýza současného stavu z pohledu sítí, serverů, koncových zařízení a aplikací
- Návrh změn IT prostředí s rozdělením dle priorit (kritická, vysoká, nižší)
- Realizace změn, optimalizace provozu a další rozvoj
- Uzavření provozního kontraktu
- Vlastní podpora provozu
Projekt je zahájen jednáním k upřesnění zadání. Následně je spuštěna analýza IT prostředí formou konzultací našich techniků s Vašimi odpovědnými osobami. Analýza obsahuje typicky oblasti sítí (topologie, přehled síťových prvků, linek, zajištění servisní podpory,…), serverů (analýza výkonu HW, oprávnění, adresářové služby,…) a koncových zařízení (přehled PC, notebooků, tiskáren, provozované aplikace,…). Rozsah oblastí se liší dle potřeb zákazníka. Výsledkem je zpracování dokumentu s popisem aktuálního stavu Vašeho IT, jeho slabých a silných míst, a návrhem změn řešících jednotlivá rizika podle jejich priorit. V případě vzájemné dohody může spolupráce pokračovat realizací následných projektů a podporou celé IT infrastruktury.