Řešení umožňující přesnou evidenci a přidělování ochranných pomůcek s vazbou ke konkrétním zaměstnancům.
Zjednodušení procesu vedení agendy a inventury řízeného skladu (WM - Warehouse Management) pomocí čárových kódů a jejich čtení mobilními terminály ZEBRA.
Vystavování odběratelských zálohových faktur, včetně zaúčtování plateb a odpočet záloh ve fakturách.
Aplikace, která elektronicky řeší vyřizování žádanek na nákup od momentu jejich vzniku až po vystavení požadavku na objednávku.
Aplikace pro snadnou práci s materiály typu nářadí v systému SAP.
Podpora operativního řízení výroby zajištěním sběru provozních dat na jednotlivých pracovištích bez přímého přístupu do systému SAP.
Pro sledování a dokumentaci změn termínů, množství zakázky a změny komponent je vytvořena transakce YCPPZM.
Automatizované řešení pro zjednodušení kontroly zápisu k přeshraničnímu obchodu v rámci Evropské Unie.
Tisíce faktur, každá na jiném typu papíru, každá v jiném formátu, spousta ruční práce. Vaše každodenní trápení? Chcete-li se vyvarovat této situace, využijte naše řešení automatizace likvidace faktur.
Řešení pro evidenci IT majetku SHS (správa hardware a software) v SAP je účinným prostředkem dosažení úspor a zvýšení efektivity v oblasti správy IT.
Nabízíme Vám konzultaci k řešení, případně nastavení vašeho systému v souladu se zákonnou povinností podávat tzv. Kontrolní hlášení DPH, která vznikla plátcům daně z přidané hodnoty s účinností od 1. 1. 2016.
Dodávané řešení je efektivním nástrojem pro provedení inventury majetku v souladu s platnou legislativou, případně s možností doplnění řešení přesně podle Vašich vlastních potřeb.
Chcete-li se vyhnout riziku placení daně za svého obchodního partnera, využijte našeho integrovaného řešení v systému SAP, které umožňuje kontrolu dodavatele i odběratele a jeho bankovních účtů, prověří jednotlivé položky a platební příkazy před odesláním do banky.
Přehledná aplikace pro snadný a bezpečný přístup k personálním a mzdovým údajům vašich zaměstnanců.
Aplikace Vizualizace organizační struktury řeší složité evidence plánovaných a obsazených míst napříč celou vaší společností.
Přicházíme s nabídkou služeb týkajících se vývoje a úprav tiskových výstupů dle individuálních potřeb a požadavků zákazníka včetně jejich postoupení do navazující elektronické korespondence, např. v případě elektronické fakturace.
Řešení STISK přináší do této problematiky řád umožňující zvýšení kontroly nad operacemi jak tiskovými, tak operacemi při skartaci po průchodu technické dokumentace výrobou, protože tisk je prováděn na základě potřeby přímo ze SAP prostředí a je navíc logován.
Řešení pro kontrolu rizikových kombinací oprávnění. Nastavení reportu dle interních potřeba subjektu a požadavků účetních auditorů.