Zákaznická podpora
Podpora uživatelů SAP ERP v ČR
Společnost PREGIS nabízí svým zákazníkům podporu uživatelů informačních systémů SAP.
Naši podporu využívají nejen české firmy, ale často i české pobočky zahraničních společností pro situace, kdy potřebují konzultace k nastavení procesů specifických pro jejich výrobu (rozdíly od korporátního nastavení), nebo z důvodu dlouhé odezvy na požadavky zadávané na centrálu do zahraničí.
Díky vyspělé technologii SAP Solution Manager a vysoké kvalifikaci našich zaměstnanců nabízíme našim zákazníkům sofistikované řešení pro poskytování podpory jak na aplikační, tak na infrastrukturní úrovni. HelpDesk PREGIS Vám umožní řešit Vaše požadavky v reálném čase prostřednictvím našeho centra, které pro Vás funguje nepřetržitě, tj. 365 dní v roce a 24 hodin denně.
Prostřednictvím služby HelpDesk získáváte
- Příjem a zpracování požadavků prostřednictvím centrálního HelpDesku
- Přístup k informacím o stavu řešení požadavků
- Pevně stanovenou dobu provozu a odezvy na požadavky zákazníka
- Reaktivní podporu v aplikační i infrastrukturní oblasti – analýza problému, specifikace dalšího postupu a vyřešení problému
- Proaktivní služby – servisní plány, kontrola parametrů systémů, preventivní zásahy nutné pro hladký chod systémů
- Konzultační služby aplikačního i infrastrukturního charakteru
- Rozšíření funkcionality dodaných řešení, úpravy dle přání zákazníka, vývoj nových komponent
- Měsíční reporting stavu čerpání podpory