Zákaznická podpora

Podpora uživatelů SAP ERP v ČR

Společnost PREGIS nabízí svým zákazníkům podporu uživatelů informačních systémů SAP.

Naši podporu využívají nejen české firmy, ale často i české pobočky zahraničních společností pro situace, kdy potřebují konzultace k nastavení procesů specifických pro jejich výrobu (rozdíly od korporátního nastavení), nebo z důvodu dlouhé odezvy na požadavky zadávané na centrálu do zahraničí.

Díky vyspělé technologii SAP Solution Manager a vysoké kvalifikaci našich zaměstnanců nabízíme našim zákazníkům sofistikované řešení pro poskytování podpory jak na aplikační, tak na infrastrukturní úrovni. HelpDesk PREGIS Vám umožní řešit Vaše požadavky v reálném čase prostřednictvím našeho centra, které pro Vás funguje nepřetržitě, tj. 365 dní v roce a 24 hodin denně.

Prostřednictvím služby HelpDesk získáváte

  • Příjem a zpracování požadavků prostřednictvím centrálního HelpDesku
  • Přístup k informacím o stavu řešení požadavků
  • Pevně stanovenou dobu provozu a odezvy na požadavky zákazníka
  • Reaktivní podporu v aplikační i infrastrukturní oblasti – analýza problému, specifikace dalšího postupu a vyřešení problému
  • Proaktivní služby – servisní plány, kontrola parametrů systémů, preventivní zásahy nutné pro hladký chod systémů
  • Konzultační služby aplikačního i infrastrukturního charakteru
  • Rozšíření funkcionality dodaných řešení, úpravy dle přání zákazníka, vývoj nových komponent
  • Měsíční reporting stavu čerpání podpory

Kontaktujte nás!

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se Vám ozveme co nejdříve zpět.