Vizualizace organizační struktury
Udržujete složité hierarchie zaměstnanců ve vaší společnosti? Potřebujete mít přehledné informace o volných i obsazených pracovních místech? Využijte řešení společnosti PREGIS – Vizualizace organizační struktury.
Vizualizace organizační struktury je aplikace, která zobrazuje aktuální organizační strukturu plánovaných míst a jejich obsazení zaměstnanci. Personální data jsou udržována odpovědnými pracovníky dané společnosti buď v SAP HR (do aplikace se data přenášejí automaticky jednou za den, v nočních hodinách) nebo jako vytvořený seznam v MS SharePoint (data se přenášejí ručně v moment aktualizace seznamu).
Technická specifikace řešení
Vizualizace organizační struktury je vyvinuta a spouštěna v rozhraní Microsoft SharePoint. Přístup k aplikaci mají všichni uživatele IS dané společnosti s platnou licencí. Jednotlivá data jsou vkládána jako SQL DB a následně se přenášejí jako seznam do MS SharePoint.
Zobrazení vizualizace
Po spuštění aplikace se zobrazí organizační struktura na prvních dvou úrovních.
Další možnosti zobrazení
V případě, že zaměstnanec nedá svolení ke zveřejnění své fotografie, je pro zachování struktury obrázek nahrazen univerzálním Avatarem.
Aplikace Vizualizace organizační struktury zahrnuje také neobsazená plánovaná místa. Taková pozice se pak ve vizualizaci objeví jako samostatné pracoviště bez fotografie a údajů o zaměstnanci.
Vyhledávání, tisk a ukládání dat
Vyhledávat lze v aplikaci Vizualizace organizační struktury velmi snadno. Stačí do vyhledávacího pole zadat požadovaný údaj a spustit vyhledávání. Vyhledávat tak můžete podle příjmení,organizační jednotky nebo názvu plánovaného místa. Zadám-li například heslo „Mistr“ zobrazí se kompletní seznam mistrů ve společnosti. Aplikace následně zobrazí zvolenou osobu s podřízenými na první úrovni.
Organizační strukturu nebo její části lze jednoduše exportovat do formátů PDF a PNG. Pro potřeby tisku je k dispozici rovněž volba tiskového formátu.
Vizualizace organizační struktury a Karta zaměstnance
Vizualizace organizační struktury umožňuje libovolné odkazování na další obsah pomocí adres URL. Užitečným propojením se tak stává napojení organizační struktury například na řešení PREGIS – Karta zaměstnance.
Návštěvník tak okamžitě získá bližší informace včetně telefonního a e-mailového spojení k hledanému pracovníkovi.
Uživatelé s vyšším oprávněním mohou dále zobrazit i detail pracovníka, kde jsou evidovány podrobnější údaje o zaměstnanci. Toto zobrazení výrazně zefektivňuje a usnadňuje činnosti personalistů a vedoucích zaměstnanců.